Torsdag!

Oj det var ett tag sen jag la in nåt! ja jag ska
försöka sammanfatta.
Nyårsdagen var jag hemma och tog det lugnt.
lördagen var jag till stan med Sara och vi skulle
kolla om dom kunde laga min telefon på telia men
i stan så var det nån gubbe och han kunde inget!!
så vi åkte till Marieberg och där sa dom att jag
skulle ta med kvittot så kanske jag skulle få en
ny telefon eller den ska min på lagning.
på söndagen var jag till marieberg med pappa
för att fixa telefonen, men bara för att det gått
en vecka sen jag öppnade telefonen så fick jag
ingen ny, så nu är den inne på lagning i 2-3 veckor!!!!!
I måndags var jag till marieberg igen med
mamma,agnes,sigris och sara. Sen på kvällen
var det tjejkväll hos alex, vi tittade på film och
sen i linas (alex mamma) gammla skolkataloger,
jätte trevlig kväll.
Och sen i tisdags har jag varit sjuk! så! men nu är
jag förhoppningsvis frisk för ska på bio imorgon
med brudarna Sherlock Holmes. Jag har iallafall
ingen feber bara hostar.

men ha det bra så hörs vi byebye babys!!<3

Kommentarer
Postat av: alex

bäst för dig att du är frisk!! :D <3

2010-01-08 @ 13:07:40
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0