Tisdag - Gymnasiemässa!

Hej hej!
Nu ligger jag här och är ny duchad kom
hem från gymnasiemässsan för ca 1-2
timmar sen men kan berätta min dag från början:)

Skola: hade spanska och då hade vi lite
genomgång inför provet nästa vecka och
sen blev det hemkundskap och då så skulle
vi börja med våra lägenheter, och så blev
det varmamackor med svampstuvning på!
jättte gott!
Efter lunch hade vi matte och sist vard et so.
Sedan bar det hem för att plugga lite so som
vi har prov på nästa torsdag:S ochh sen
började jag med maten.
Efter maten så åkte jag och pappa in för
att gå på mässan och det var interessant:)
så man har lite att välja imellan men det bilr
nog bra, hoppas jag:P
Sen åkte jag och pappa till farfar och eva
för att han skulle fixa en grej med deras
lampa:P så där drack vi lite te och åt äggmacka:)
Men det var väll min dag och nu blir det att läsa
i sisat boken i twilite serien ( så länge vi båda andas)
den är så bra! Så ska fortsättta nu men jag bloggar
mer imorgon hare bra puu L :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0