Onsdag

Hej halloj:)

Idag var det skola och detta hände idag:
Kontaktlärartid så sa dom att Dennis den
andre hade slutat i våran skola:O hoppas
det inte var för rycktet som Dennis den
förste spred ut:S
Sen vare no och dår började vi prata om
ellära eller teknik så vi pratade om lite proppar
och sånt:P
Matte stod på tur och det gick väll ganska bra.
Sen var det dax för spanska och då tränade vi
lite till provet som är på måndag.
Sen blev det no igen och då fick vi tillbaka
våra prov vi gjorde i måndags och fick G+
är inte så nöjd:S men får ta igen mig på nästa prov.
Sist var det elevensval/julspex då gjorde vi
en dans till killar som dansar som tjejer och
det var jätte kul:D haha.
Sen hem och plugga engelska och lite so. Efter
någon timme så frågade pappa mig om jag ville
med och springa så då följde jag med:) sen blev
det mer plugg och sitta hät och blogga lite, tänkte
också gå in och kolla några olika gymnasieskolors
hemsida som jag blev itresserad av:)
JA men senare blir det idol också nu får det vara nog
puss och hej kram L :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0