Måndag - Noprov

Hej!:D

Idag vard et skolan och då var
det engelska och det gick väll bra:P
Sen var det syslöjd och där fick
jag inte så mkt gjort för jag pratade
med alex och var jätte trött så
skrattade hela tiden:P
Lunch och då hade vi någon
miljövecka och det är väll lite 
spänannde:P
på lunchrasten så satt (nästan) alla
och pluggade i tjejernasomklädningsrum till no:n
På idrotten så hade vi lte bollekar
och det gick inte så jätte bra för mitt lag:P
därefter var det spanska och sist var
det NOPROV!!!:s haha men det gick
väll ganska bra:)
Men nu vet jag inte vad som händer
för orkar inte plugga mer prov:P men får se:)
hare bra kramar L:)<3


Bjuder på en "jätte" fin bild på mig:P


Kommentarer
Postat av: alex

snygging!

2009-09-28 @ 18:59:41
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: agnes

jätte snygga syrran :) <33

2009-09-28 @ 20:04:33
Postat av: Emelie Reinholdsson

såååå himla finn:)<3

2009-09-30 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0