uppdatering för helgen!

Lördag: vaknade jag upp hos Karro & Gunnar, 
gick vi ut en sväng sen hem och tog det lungt
sen på kvällen blev det att åka till Alex och
Emelie var där också så vi satt och titta i
skolkatalogen och prata om framtiden. Sen
gick vi ner för att spela guitar hero och tog
lite bilder, och sen vi sitter och spelar kommer
det en liten mus över golvet, och då springer
alex upp för att hämta katten men då är han
inte inne. Men som tur är kommer han in.
Så katten typ halv dödar den där musen, men
katten äter upp musen efter ca 1½ timme.

Söndag: slapp dag! Sen vi lunch lagade jag mat,
blev jätte gott:D Efter lunch åkte jag, pappa,
Agnes och Siggan och badade i kumla badet.
var jätte skönt.
Sen hem och gå med Alex och emelie till sara
för att hälsa henne välkommen till Sverige!
Nu sitter jag och latar mig här.
Imorgon blir det prao på jensens med Sara.
så kom och ät där:)
Men ha det bra!
Kramar L :)<3


Fler bilder?
alexandradjerff.blogg.se

Kommentarer
Postat av: alex

nemen vad söt jag är utan smink! :o haha...

2009-10-18 @ 22:27:52
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: alex

haha, tack själv riktigt kul vare! :)<3

2009-10-19 @ 17:21:34
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0