Tisdag!

Hej på er, förlåt att jag inte bloggade nåt igår men
var jätte trött har ju proat nu i två dagar på
sjukhusetoch går med en undersjköterska men
går också med olika narkossjöterskor. Det är jätte kul.
Idag fick jag hjälpa till och söva en man och så fick jag
hjälpa en tjej att skriva upp olika värden på en pasient
och ge han någon typ av smärtstillande. Idag fick jag
sluta lite tidigere för det fanns inget mer att göra. Nu
kanske jag ska vara med Ellen & Amanda, det var
ett tag sen!
Men ha det bra bloggar nog imorgon men ska till
pålsboda efter "jobbet" och ta gardacilsprutan 2 :)
kramar L :)<3

Lite bilder från helgen:)
P.S glömde kameran när vi var hos Dennis, men kolla in på emeliereinholdssonn.blogg.se
och se lite bilder.



Bilder från Alice 3 års kalas (fick ingen bild på alice^^)
i lördags skulle karro &gunnar på bröllop :)

Kommentarer
Postat av: agnes

gud bilden på mig o mormor

2009-10-13 @ 21:00:36
Postat av: Viktoria By

Hej !!



Vilka fina bilder, men klaga inte på Agnes stavning....



Kram mamma

2009-10-14 @ 08:12:52
Postat av: alex

du är lik din moster och din faster ju! hahah :D<3

2009-10-17 @ 16:27:49
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0