Söndag

jaha då var det redan söndag! men
som tur var har vi ju höstlov nu:D
det var ett tag sen jag skerv men nu
är jag här.

Fredag: var hos Alex på kvällen, Emelie
var också där. Vi tittade på idol, och sen
gick vi ut en sväng.

Lördag: var det en slapp dag, gjorde inget
speciellt! Eller jag gick med hundarna runt
Ullavi och på kvällen så hyrde vi film, Yes man,
den är riktigt rolig!:D
Och på dagen så åkte mamma, siggan, mormor,
karro och signe till stockholm. och dom kommer
hem idag (söndag) fast först ska dom på teater
och se Rasmus på luffen.

Söndag: idag vet jag inte vad som händer men
det får vi väll se:)

ha det bra så ses vi, nu ska jag gå och ducha :)
kram L :)<3

Fick reda på nyss reda på att fredrik och ellinor
har fått barn, en tjej! dom vet inte vad den ska
heta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0