Pappa 39!

Grattis Pappa 39 år!

snart fyller du gubbe. men än är du ung, haha skoja!
Ne men jag vet att det inte alltid låter som jag älskar dig med det gör jag.
och även fast du retas om precis allt så älskar jag dig, du är ju faktist min pappa!
Och jag fattar inte hur du och jag nästan alltid blir osams när vi gör nåt, men det
är väl för att både du och jag låter lite sur fast vi inte är det.
Och idag är det din dag, så hoppas att du får en jätte fin dag och blir glad för alla presenter!

Älskar dig och kommer alltid att göra det!



Kommentarer
Postat av: alex

Grattis gustav! :D

2009-10-30 @ 10:39:57
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: agnes

fint skrivet linnea:D

grattis till vår gamla pappa <3 :D

2009-10-30 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0