Onsdag!

Chacha:D

Idag var det som vanligt, no med avo
och på förstap passet så blev det att
räkna ut massa effekter och kwh.
Sen på andra passet så blev det att
koppla kontakter och strömbeytare
mm... det är så himmla kul:D
Sen hade vi matte idag också och då
blev det att sigla lite slantar. efter lunch
hade vi spanska och fick reda på spanska
provet och jag fick VG :D är jätte nöjd:)
sist idag hade vi julspex och det kommer
bli kul:) Ja då dansade vi och lärde Simon,
Dennis, Calle och Gustav en dans, HAHAHA
var jätte kul:D
Sen hem och plugga lite so men tycker att
jag kan det så blev att läsa igen några gånger.
Nu sitter jag på mitt rum med tända ljus, lyssnar
på musik och bloggar medans det blåser "storm"
ute, jätte mysigt. Sen blir det BONDE SÖKER FRU!!
har väntat jätte länge:D
HAHAH men ha det bra så ses vi kramar L :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0