Måndag!

Hejsvejs på er!

Idag var det skolan och då var det engelska och som alla fatta så var Sonja sjuk som vanligt-.- så vi hade robin.
Sedan blev det syslöjd och då var det bara att sy på.
Sen hade vi lunch och den där miljöveckn är slut!! jippi!!!:D
idag hade jag lektion på idrotten och jag tyckte att det gick bra, men det tyckte inte Karro så fick G+:/
Sen var det spanska prov. och sist vard är det no.
När jag kom hem var jag jätte arg för det gick så dåligt på idrotten så jag tror att mamma plev lite rädd:P haha:D men eftyer maten så gick jag till sara och alex och vi gick till handlarn och köpte grädd:) för skulle äta chokladpudding:D
Nu sitter jag här och ska visa lite bilder som togs idag för hade kameran med mig:D
så det är bara att njuta:D


Sara & Alex:)


Alex:)


Jag, Alex & Sara:)


Linn & Lisa:)


Alex & Sara (nu kommer jag pli dödad av a&s för att jag visar denna bild):P


Och så här snygg var jag i håret idag:)

Kommentarer
Postat av: sara

jodå, känner verkligen för att döda dig just nu!

åh vilka bilder, speciellt en av de :o<3

2009-10-05 @ 21:30:45
Postat av: emelie

asså, karro kan ta sig ^^

2009-10-05 @ 22:30:48
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emelie

asså, karro kan ta sig ^^

2009-10-05 @ 22:30:50
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: alex

HAHAH, snygga bilder! :D

men på en bild kollar jag i kors, men man ser det inte så bra.. så ser ut som om jag ser så hela tiden, haha! :D<3

2009-10-06 @ 19:53:57
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: Maja

SÖTISAR! Hela högen!

2009-10-28 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0