fredag!

hej på er!
Jag vet att jag varit lite dålig på att
uppdatera, men nu är jag här!

Jaha då var en prao vecka slut, det
har varit hur kul som helst! Men nu
är det slut, nästa vecka ska jag vara
jensens böfhous! ska också bli
kul, ska vara där med sara också för
då har hon kommit hem från barcelona.
Vi jobbar från 10-16 så då är det bara
att komma dit och äta.

Idag fick jag sluta en timme tidigare, skönt!
Sen tog jag bussen hem blev
en skön eftermiddag, vid kvart i fem
kom Karro och hämtade mig, för ska sova
hos Karro & Gunnar. Vi har nyss ätit och nu
tittar vi på idol + att gunnars pappa är här,
och vi ska hämta Agnes sen som är hos en
kompis här i hjortkvarn.
Vet inte riktigt vad som händer imorgon men det
skriver jag om imorgon kväll.
Ha det bra så ses vi.
Kram L :)<3

Kommentarer
Postat av: alex

Det ska jag göra! :)<3

2009-10-17 @ 15:51:38
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0