Tisdag!

Oj nu var det ett tag sen.
Men skriver lite vad som hänt nu.

lördag- halloween! ja då var lite folk här och det var jätte trevligt, kul:D

söndag- tog jag det lungt och så var vi till M&M och åt mat. sen låg jag framför deras kamin hela eftermiddan och läste en bok som jag skulle ha läst till måndagen på engelska. lästa faktist ut den:P

måndag- var det första skoldagen på tre veckor. var jätte kul att se alla igen!

tisdag- idag var det skolan och då hade vi luciaträning, det var kul:) sen när jag kom hem så blev det att göra spanskan. Och nu har jag nyss varit ute och gått med ALex och Emelie.

Men ha det bra och hoppas att det inte blir ett lika stort hopp till nästa gång!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0