tisdag

Hej bloggen!
nu var det ett tag sen, så blir en liten sammanfattning:

fredag: först futsal vi vann! och på kvällen så blev det bio 2012! det var jätte bra.

lördag: jag, mamma, agnes o siggan till mberg. handlade inget. på kvällen blev det till ellen och amanda.

söndag: en latdag, haha. ne men gjorde nog inget spec.

måndag: skolan, då var jag dommare i en basketturnering, för att jag ska klara MVG på idrotten.  sen när jag kom hem såblev det inte så mkt gjort, men på kvällen var jag och sara hurtig vi sprang/gick runt ullavi.

tisdag: idag har det varit en vanlig dag. när jag kom hem så blev det plugga glosor. och sen bar det iväg till hallsberg, för att gå på öppet hus på alléskolan, den verkar vara bra. men när vi åkte dit så köre monika in i en annan bil, hahahaha!

men ha det bra byebye babys!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0