söndag - 1:a advent

hej bloggen!

idag är det 1:a advent. snart jul:D

igår var jag först till stan med Sara,emelie och vi gick och kolla lite och jag köpte en tröja, nya dansskor, och en grej till dansen. sen blev det att åka och kolla på hocky, det var örebro mot guldsmedshyttan. Så kollade på Simon som spelade i Ö och Anders som spelar i G. och örebro vann med 5-1. vi som kollade på hocky var jag,sara,emelie,alex,maja,amanda det var jätte kul.
sen åkte vi hem och då följde sara och emelie med hem till mig. vi kollade på tv och en film blind date.

Idag blir det kumla för det är julskyltning där.
bloggar nog inget mer idag får se.
men ha det bra byebye babys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0