Onsdag- första snön!

Ja, det snöar! det är jätte mysigt!

Idag var det skolan "avo-dagen" och elevensval. det var kul.
Sen hem och gjorde idrotten och sen blev det sitta vid datorn och äta lite mat. Sen gick mamma och pappa ut med hundarna och då gick jag och Sigrid ut och "lekte" lite i snön. Sen in och kolla lite på bollibompa med siggan:p Men nu sitter jag vid datorn igen:P
Haha.

ikväll på tv:

20.00 bonde söker fru på 4
21.00 tror jag att det är dagens man på tv4+
22.00 true blood svt

så ser troligen kvällen ut:)

Ha det bra kramar L :)<3

Kommentarer
Postat av: Maja

jag saknar er redan :( haha <3

sällan det är så pass mkt snö så att man kan leka i den i sköllersta? :D

2009-11-04 @ 20:22:53
Postat av: alicia

haha vilken tv nörd du har blivit linnea! :o<3

2009-11-05 @ 19:53:04
URL: http://colourofthewind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0