Fredag - bio!

Hej!
Idag vard et skolan, men mådde inte så jätte bra på morgonen har tagit svinsprutan och så hade jätte ont i armen och i huvudet. men nu mår jag bättre!

i skolan så hade vi idrott och då har vi dans tema, så min grupp : jag, emelie, helena, maya och ponus a. men maya o ponyus var inte där. men låten blev sexy bitch. haha. men det gick bra.

Om ca 1½ timme går bussen till stan där vi ska först äta nåt sen på bio, new moon! taggar:P
Och vi som ska gå är : jag,sara,emelie,alex,maja.

Men ha det bvra nu så hörs vi byebye babys<3


Kommentarer
Postat av: alex

hahah, ja!

kan inte sluta skratta åt när du sprang med två STORA coca cola genom stan! hahah!

men hejdå LINNEA BI! :D<3

2009-11-21 @ 12:12:54
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0