Torsdag!

Tjosan!!

Idag händer det inget särkilt,
eller jo jag och Ulle ska till en
dam som har ett sommarställe
så då ska Ulle skriva ett kontrakt
med henne om att Ulle ska hyra
den. Sen ikväll har Ulle fixat en
"överraskning" så det ska bli kul
att se vad det kan vara. Inatt var
killarna hemmma så då var det liv
i luckan. ne jag skoja det var hur
mysigt som hällst och igår kom
farfar dit så han hade fixat maten
när jag och Ulle kom hm från
"jobbet". Jag var helt slut jag har
cycklat 2 mil igår (ja ni tycker säkert
att det är jätte lite men jag tyckte det 
var jobbigt). Ja det var min går dag:P
Idag har jag skrivit två notser en som
vi har skickat iväg men hoppas det
kommer med i tidningen till imorgon
så jag hinner se den innan jg åker:)
Jaja ha det bra nu alla glada och arga
människor:)
Kramar Linnea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0