Söndag:(

Ja nu är jag tillbaka och jag lever:P

Jag har varit till marieberg 
två gånger denna vecka i 
torsdas med mamma agnes 
och siggan och i fredas med 
mormor morfar agnes och 
siggan. jag handlade kläderna 
på bilden på torsdagen sen 
handlade jag inget på fredagen. 
Igår var jag med alicia och 
jossan vi cycklade till Hällebo 
det var mysigt. igår kväll följde 
jag med pappa för att tilla på 
vildsvin med jag såg inga:( 
men vi såg en älg med en kalv:P 
Idag blir det att åka till hjortkvarn 
och hälsa på Karro, Gunnar och 
Signe ska bli kul:)
Kramar Linnea<3


Kommentarer
Postat av: agnes

vad fina kläder. <33

fick inte jag va med till sjön? ;P

2009-05-24 @ 12:15:08
Postat av: alex

snygg header linnea! :) <3

2009-05-27 @ 16:52:19
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0