Sally 9år=)

Först vill jag säga grattis
till Sally som blir 9år idag:)<3

Idag hade vi engelska
och då skulle vi prata
om praon. Sen var det
musik dp fick vi dansa 
så jag alex sara och
maja gjorde det sen
var simon och calle
med så då hittade vi
på en dans den var jätte
bra!
Sen var det lunch, efter
lunchen så blev det
spanska och då tittade
vi på Top Gun, efter det
så blev det matte.
Sist av allt blev det
idrott fotboll. 
Sen hem och vila
hade lite ont i huvudet
så det blev att äta och
baka och sitta här:) 
Ja det var lite om min
dag 
+ att jag måste säga att
när vi dansa så råka jag
sräcka byxorna xD :P

Jaja ha det bra 
Kramar Linnea<3
  


Kommentarer
Postat av: alex

HAHA, fan vad jag garvade när du spräckte byxorna! :D :D:D <3

2009-05-18 @ 20:30:52
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0