namsndag!

idag har jag namnsdag:)
säg grattis så blir jag glad:)

idag har det varit en lite otursdag:P
Imorse så ringde farfar
till Ulle och sa att han
skulle komma idag
och åka hem ikväll
så ska träffa han idag.
Det som var otur var
att: idag skulle jag och
Ulle cyckla till jobbet
så jag skulle ta hennes
cyckel och har lånat någon
av Pelle jaja det var inte det
som var otur utan det var att
når vi skulle cyckla iväg så
kunde jag inte sitta på sadeln
och det är 1 mil till jobbet. 
så vi tänkte att om vi åker
till en mack så har dom
säkert en insektsnyckel
där men det var för att begära
för mkt dom hade 1 insektsnyckel
och den var alldeles för tjock, så vi
gick runt påparkering och fågade
om någon hade någon sådant
verktyg men det hade dom inte,
men vi hade tur ändå för brevid
så var det en bilservice så vi gick
och frågade om dom hade någon
insktsnyckel och det hade dom.
Sen bar det iväg.
Nä vi kommit fram var det morgonmöte
så var men på det. Sen bar det iväg till
stadshuset för Ulle skulle på presskonferans.
(jag såg salen där nobelmiddagen är + att jag
stod i den(:)
Ja det var min morgon till 11. kommer kanske
mer sen:)
ha det bra
kramar Linnea<3
oj vad mkt det blev :P

Kommentarer
Postat av: sara

grattis :)<3

2009-05-13 @ 14:36:34
Postat av: Isabelle

Jag gillar din design :D

Grattis på namnsdagen! :)

2009-05-13 @ 15:10:55
URL: http://isibelle.blogg.se/
Postat av: jossse

grattis, hoppas vi ses i helgen :D

<3<3

2009-05-13 @ 16:39:12
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: lisa

grattis :)<3<3

2009-05-13 @ 17:00:18
Postat av: lisa

grattis :)<3<3

2009-05-13 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0