Lördag!

Heej!!
Nu sitter jag och tittar på ESC med 
Ellen, Amanda och Agnes.  
Det är mysigt hoppas det går 
bra för Marlene!
Idag har jag varit till stan med 
Sara det var också jätte mysig 
och kul. Jag har handlat en ny 
mascara och en mapp till att 
lägga papper i men när vi satt 
på bussen hem så visade sig 
att jag glömt mina påsar inne 
i krämaren och dom hade stängt!:O 
så jag fick ringa mamma och hon 
ringde till krämaren men efter som 
det var stängt så var det ingen som 
svarade, Hoppas jag får tillbaka det! 
Ja sen hem och gjorde inte så mkt. 
Senare vart det att gå till Ellen och 
Amanda vi skulle ha trerätter för 
Johan och Cathrine är på raholmarna.
 Ja det var lite om min 
dag ha det bra. Kramar Linnea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0