Hemma!

Om jag ska sammanfatta kvällen : WOW!!
Det var hur coolt som helst, 

okej jag ska förklara 

vad som hände:

Jag skulle få en överraskning av Ulle 

och det var att se bounce! Det var 

jätte fränt och kul att se på:)

Idag: idag har jag åkt buss i 2 h 

och 40 min och i bussen så läste 

jag lite sen så smsa jag hela tiden 

med Sara och det var kul:) Sen när 

jag kom till Örebro för jag måste gå av 

där så har jag gått en bit och då märker 

jag att jag glömt väskan i bussen!:O 

men som tur var stod bussen kvar!!
Ja sen när jag kom hem till sköllersta 

så var det att äta sen smsa jag Sara så 

då kom hon till mig. Vi var ute och gick 

då tog vi av oss skor och strumpor och 

gick runt barfota! det var jätte skönt. 

Nu kommer snart Ellen och Amanda 

hit för dom ska äta, för mamma och 

pappa och deras "kompisgäng" ska 

gratta Johan och Cathrine. vi ska ha

mysmys! oj nu kommer dom! ha det 

så bra kramar Linnea<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0