Lördag!

idag har jag varit
hemma sen till
p-boda och skulle
till M&M sen till ica
när alicia sov här
så glömde hon sin
kudde så då åkte vi
och lämna den:)
sen när vi kom hem
så sa mamma att vi
skulle grilla korv hemma
ute! så då blev det de
sen var jag ute en stund:)
men sen gick jag in och
förut så fågade jag pappa
om vi kunde övningsköra
och han bara mummla men
sen när jag satt vid datorn
då fråga han om jag ville
det så då åkte vi till lithells
och körde lite det var jätte
kul! ikväll ska vi till fam
ingvarsson.
ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: ellen

Tjoho:P va fin bloggen är!<3 ska du inte skriva lite mer nu? var några dar sen Puss på dej:P:)



kram ellen

2009-03-23 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0