2009-07-12

hej!!

Idag är jag rätt så sportig + lat  först så börjar jag
med at gå upp vid halv åtta och vid halv nio gjorde
jag frukost. Igår hade mamma,pappa hyr en film
och det var Australia den var jätte bra!:P
När den var klar så gick jag och tog på
mig lite kläder sen gick jag till Gunilla och
klippte gräset. Det gick bra. När jag kommer
in så har jag fått ett sms av alex hon undrar
om jag vill med och springa runt Ullavi och
hurtig som jag är så sa jag att jag skulle med:)
Så jag,Alex,Sara och Lisa sprang det gick
ganska bra:P Nu sitter jag här en stund och
väntar på att sara ska ringa mig.

Igår var jag till stan med Agnes,Alicia och
Jossan då köpte jag: en ny väska, linne och
örhängen + prisenter till jossan.
Sen på kvällen så åkte jag å agnes till p-boda
och då blev jag grattad och fick en bh, troser
och en berlock och så grattade vi jossan bh och tröja:)

Hare bra puss Linnea<3

Kommentarer
Postat av: jossse

jag älskar dig linnea <3

2009-07-12 @ 18:36:46
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: lisafisa

haha,vi är hurtigast :) <3

2009-07-12 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0