LOOOOOV!!

Ja äntligen lov!
idag vaknade jag vid kvart i åtta och då kollade jag på tv. sen så packade jag upp alla väskor som jag har haft till spexet igår. Det var så bra alla var grymma!
ja sen vid 12, kanske, åkte jag mamma och siggan och handla. sen kom vi hem vid 2 och då lagade jag mat rödspetta med romsås. jätte gott.
Och när jag och sigrid var och handlade så köpte vi pepparkakshus delar. så nu har vi gjort ett pepparkakshus.
och förstås skulle jag bränna mig på sockret. så nu sitter jag med fingrarna i ett vattenglas och tittar på kung fu panda med siggan.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men troligen en hemma kväll. fast om amn vill hitta på nåt så är det bara att smsa.
byebye babys<3

Kommentarer
Postat av: emelie

bilderna från spexet? :)

såg att du lagt ut 2 på bdb, men tänkte på dom som togs innan, typ bakom scenen å så? :)

2009-12-19 @ 14:58:42
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0