djurdagen?

tjabba!

idag var det en annorlunda dag, det börjar med att jag går upp vid kvart över åtta, då äter jag och siggan frukost. Efter det så går siggan till fritids och jag ska gå ut med hundarna. Då när jag kommer nästan till Emelies hus eller rättare sagt till hennes granne, han som kör moppebil, så börjar sall skälla på nåt, jag följer efter och ska kolla vad det är då ser jag att det ligger tre stora älgar i hanns trädgård! Dom reser sig upp men går inte där ifrån utan dom står kvar. haha ja det var coolt att få se dom.

Sen typ resten av dagen var jag på stan.
handlade lite smått och gott.

Efter att vi hade ätit så skulle jag,pappa,siggan koka knäck och då skulle jag kolla om jag hade receptet i min receptpärm. och gissa vad som följer med min pärm? jo en liten MUS!!
så jag börjar skrika och pappa tror att jag har brännt mig sen ser han musen och försöker fånga den med vantar på sig. jag ochh siggan står och är helt uppspelta. Sen hamnar musen på golvet i ett hörn och då tänkte pappa att då blir det lätt att ta den. men den var ju snabb som en vessla. sen drar den iväg rätt över golvet till hallen och sen försvann den! haha ja det var en rolig dag!:D

ha det bra byebye babys!<3


Kommentarer
Postat av: alex

hahahahahah :D

2009-12-22 @ 23:44:14
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: lisa hjeren

älgar är fan skit läskiga, haha :D<3

2009-12-24 @ 10:38:05
URL: http://lisahjeren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0