091201

Hej bloggen!

Idag var det första december och det betyder 24 dagar till jul! helt sjukt redan känns som man nyss började efter sommarlovet!

men idag har vi haft spanska prov gick sådär. men hoppas iallafall att jag fick G.
sen hemkunskap och då gjorde vi pepperkakshus. i min grupp var det sara och simon och våra är klart snyggast! haha ne men hoppas vi vinner.
sen hade vi matte och sist so och då tittade vi på film och sara och jag är ju så smart så vi tog med oss var sin filt, så vi frös inte!

när jag kom hem så bakade mamma och siggan pepparkakor. mmm... vad gott!!!

och igår på idrotten så gick sara och jag ner i spagat och jag klarade det flera gånger innan men så klart så sista gången så sträcker jag mig så nu har jag jätte ont i benet!! jaja hoppas det går över tills på söndag!

men ha det bra byebye babys!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0